Smart City Expo World Congress in Barcelona

Der Smart City Expo World Congress 2019 vom 19. - 21. November in Barcelona, vereint eine Vielzahl an Entscheidungsträgern, aus der Politik, Wirtschaft und der Technologiebranche, um Maßnahmen für eine nachhaltige und inklusive Zukunft zu schaffen. In diesem Sinne beleuchtet der Kongress die größten Herausforderungen, denen sich moderne Städte heute stellen müssen; dem digitalen Wandel, die städtische Umgebung, Mobilität, Governance & Finanzierung und Sharing-Cities.

Tickets und Freikarten:

• 1 x 3-Tage Kongresspass kostenlos (First Come, First Served Prinzip)
  • 10 x 3-Tage Expo Pass kostenlos
  • Weiters: 25% Rabatt auf zusätzliche Kongress- und Expo-Pässe

Alle Preise für den Smart City Expo World Congress 2019 finden Sie auf deren Website.

Für weitere Informationen zu Ihren Freikarten und Rückfragen zur Anmeldung wenden Sie sich bitte an: gromann@brekoverband.de

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Smart City Expo World Congress 2019 in Barcelona from 19th - 21st November, aims to be the meeting point to encourage all stakeholders, ranging from technology industries through to policy-makers and entrepreneurs, to engage in dynamic action to enable a sustainable and inclusive future to take hold.

To this end, the event will focus on five main tracks touching on the most pressing issues facing cities: Digital Transformation, Urban Environment, Mobility, Governance & Finance, and Inclusive & Sharing Cities.

Tickets and free passes:

• 1 x 3-day Congress Pass for free (First Come, First Served principle)
  • 10 x 3-day Expo Pass for free
  • further: 25% discount on extra Congress & Expo passes

For all prices for Smart City Expo World Congress 2019 please visit their website.

For further information and registration please contact: gromann@brekoverband.de